11. ožujka 2021.

Inicijativa LUMACA - Akcija: "Libar TO GO" (čitaj tugo)


Inicijativu pokrenula nekolicina entuzijasta, optimista, zanesenjaka, volontera, starinara, blogera...  (nadopune uskoro):


Projekt "Libar tu go" koji je u tijeku zamišljen je kao odraz današnjeg vremena sa namjerom "slobodno uzmi knjigu za doma (cijena - mukte)" (kao kavu za ća), donesi libar za ća koji nemaš gdje smjestiti a nekome može koristiti... samo da ne bude "Fahrenheit 451". Centar događanje je Galerija B.K. (Bartola Kašića) na pijaci. Galerija će biti otvorena u vremenu od 5 do 12:00 do 5 poslije 12:00 simbolički. 
Ako je prošlo 5 poslije 12 a ja i dalje ne budem izložen u "galeriji" možete me kontaktirati na mob. 091 212 5453 Radivoj Pastorčić.

Kronologija jednog događanja:

(Preneseno sa: preneseno sa: https://www.facebook.com/groups/2242918552700162?modal=false&should_open_composer=false )
 
  • 26.02.2021. Dragi članovi grupe htio bih Vam se ispričati na brzinu složenom tekstu jer se dio informacije pojavio u "neformalnoj" komunikaciji sa osobama koji nisu bili članovi grupe pa sam ih pozvao da nam se pridruže a time bio na neki način prisiljen na brzinu sklepanom informaciju iz koje se ne vidi poanta ideje. Jučer i večeras sam bio u galeriji i žalosno ali nisam mogao otvoriti vrata od nabreklosti vlagom... danas sam proveo nešto više vremena da ih odšklrinem bar do pola bojeći se da će mi ispasti nabreklo staklo. Sutra ću nakon uobičajenih jutarnjih rituala krenuti ako mi najavljena bura dozvoli oko 10:30 prema galeriji da nastavim započeto. Uskoro ću maknuti ovaj poziv napisan na brzinu pa ću u narednom opisati svoje namjere. Moram NAGLASITI onima koji misle da ću se baviti politikom i nda je ovo moja svojevrsna kampanja da jako griješe i da sam ja svoju golgotu u paškoj politici prošao kroz duži niz godina od osnutka paškog ogranka HSLS-a pa u jednom periodu funkcijom vjećnika kao i dogradonačelnika a nastavio osnivanjem Paške stranke Pag od koje vučem P(T)SP. Dakle ne morate me se bojati jer ako sam vam ja problem vi problema nemate. Srdačno, Radivoj Pastorčić
  • 27.02.2021. Informacija: Ako netko zna bolji način za "lokalnu" komunikacijo da ne "opterećujemo grupu" mjesnim inicijativama koje se ne dotiču drugih dijelova otoka (Za mene osobno Otok je nedjeljiva cjelina...) pomogne "administraciji" u načinu da informacija i komunikacija mogu biti "lateralni" dio grupe... postoji li neki način kreiranja podgrupe ili sl. Nažalost od vida mi je jako malo ostalo a trošim se na više projekata... Do iznalaženja nekog boljeg rješenja ja ću u obliku komentara ispod ove objave trenutno stavljene na vrh pisati određene informacije vezano iz ovu inicijativu. Srdačno svima Admin.
  • 27.02.2021. Informacija: Nažalost danas ujutro nisam uspio stići u navedeno vrijeme zbog drugih obaveza. Hvala prije svega nekolicini članova koji su se javili za pomoć. U I.B.K. - odsad kratica za Izložba Bartola Kašića na pijaci (Trg Petra Krešimira IV.) sam došao oko 12:00 uspio sam nakon više pokušaja odškrinuti vrata i ući. Malo sam pomeo pituru sa zidova i nešto ostrugao osobito u predjelu gdje je wc. Namjera mi je da prostor pripremim za multimedijsko izlaganje radnim naslovom "Ćakula o paškoj povijesti" koje bi se odvijale jednom tjedno. Kontaktirao sam i neke poznate mi članove akademske zajednice koji su spremni držati stručna predavanja tako ne budu samo moja koja su "Izvan ruba znanosti" Održao bi u tom prostoru ili vidjet ćemo kojem... svoju prvu samostalnu izložbu fotografija itd. o ostalom kada dođe vrijeme... Srdačno
  • 28.02.2021. INFO: Još nismo dosegli broj apostola, srećom pa smo premašili broj dana u šetimani... što će biti dosta za početak i sveprisutni cyber-virus... Došao do novih artefakata od velike važnosti za našu povijest. Pratim put koji me vodi i idem dalje... spiritus movens svima!
  • 01.03.2021. INFO: Dan je poce a meni napamet stara paška loze Meštrovića... "Kad se pije nagni se, kad se ide (jede) približi se. kad se radi makni se..." 
  • 01.03.2021. INFO: Bude se... jad i čemer izbezuzmljenih... čitam ponovo Fortisa 1774. ah..."Ima još bezbroj praznovjernih običaja među tim ubogim neukim otočanima koje uglavnom potiču i podržavaju fratri (ne, nema veze s politikom, srećom) radi svog probitka, a ponekad i zbog opakije svrhe; ali budući da se malo dobra može postići iznošenjem narodne gluposti ili redovničke pokvarenosti, ostavit ću ih na miru takve kakve jesu." Mislim se što ti to treba? A što mogu? Zamrzio sam ono "Tribalo bi"... p.s. Don Božo hvala velika
  • 01.03.2021. INFO: Nisam nikakav mesija koga treba slijediti... ne solim pamet jer hvala bogu "kum granum salis" to zrno svima nam je dostupno pa bilo ono iz Tunisa ili paško ovo naše smo provali pa ni našlo arđine... Obećao sam Vam knjige i moći ćete ih podići i izabrati u I.B.K. na pijaci odma sjeveroistočno od majmunskog otočića... Kako ionako pod naleto oborinskih voda plaćam poprilične iznose a smisao im je da dopru do svake "konobe" jer oni odozgora slobodno cidiju po meni a ja odozdola slobodno mogu cidit po njima... Projekt "Libar tu go" bit će i u I.B.K. Sutra ću odnijeti neke knjige za "tugo" tamo... LP
  • 03.03.2021. INFO: Malo sam možda precijenio svoje mogućnosti ali pratim put koji me vodi... možda ću povremeno klonuti, možda zaspati, ali dok budem mogao vjerujem da Vas neću iznevjeriti. Mnogo toga sam inicirao, mnogo toga je nedovršenih radova na mojim radnim stolovima, malo je vremena... ali ne, ne smiješ kukati niti se opravdavati. Osobito sam ponosan na Vas i ima nade za ovaj otok da može bolje pa krenimo. U I.B.K. ili G.B.K. nastojat će biti svakodnevno od 12:00 do 13:00. Tijekom tog vremena možete svratiti ili me nazvati na 091 2125453 za dogovor. Info punkt koji sam dogovorio sa Duškom Crljenko u izradi je. Dnevno se bude oni sa filima u taški koji "NE DOSIŽEJU" kao uteg mojoj inicijativi ali prebrodit ću ja već to IGNOR mi je postao prijatelj... Dragi moji ne vodim nikakvu političku kampanju ali ako već oćete... prigodni pozdrav uz fakof "ŽIVJELI PALI BORCI ZA GRAD
  • PARIĆANI" !!!!!
  • 06.03.2021. INFO: Plan je danas i sutra u večernjim satima od 19:00 detaljnije počistiti galeriju. Ja ću se prilagoditi Vama koji ste voljni doći. Prostor je deluminiran pa idem promjeniti osigurače nastojat ću upaliti klimu... Dogovor na mob. 091 2125453. Trebala bi jedna omanja stalaža ili sl. za knjige pa ako je netko spreman donirati... Ugodan dan.
  • 09.03. 2021. INFO: Zadovoljan sam na koji način se inicijativa razvija. Zahvalio bi se ovim putem Vlatku Majiću i Klaudiju Festiniju na ukazanoj pomoći i podršci. Od sada ćete moći u G.B.K. kupiti i knjige koje je izdala M.H. ogranak Pag po vrlo pristupačnim cijenama. Hvala i ostalima koje ovom prilikom nisam spomenuo... Potrebna nam je donacija jednog starog, može biti i pokvareni - kompjutera. Lumaca svijetli